سلام من دوباره اومدم

امروز براتون یک مطلب در مورد هری پاترو زندان ازکابان  دارم امیروارم لذت ببرید:

سوتی های «فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان»

1-در صحنه های پایانی،هنگامی که پروفسور لوپین تبدیل به گرگینه می شود.اگر خوب گوش هایتان را تیز کنید صدای کوارون را می شنوید که می گوید:«اما (واتسون هنرپیشه نقش هرمیون)و اما می پرسد: چی؟!»

2-وقتی دیوانه سازها به قطار هاگوارتز حمله می کنند همه چیز تکان می خورد جز شیشه آبی که کنار پنجره و روبروی استاد لوپین است.

3-در شیون آوارگان وقتی پیتر پتی گرو در حال التماس است تا رهایش کنند ده تا انگشت دارد.در صورتی که باید نه تا داشته باشد!

4-در صحنه ای که هری روی سنگی در میان برف ها نشسته و گریه می کند.وقتی هرمیون شنل نامرئی را از سر او بر می دارد یک لحظه می بینیم هری را نشان می دهد که چند دانه برف روی شانه اش افتاده اما در صحنه ی بعدی اثری از برف ها به چشم نمی خورد.

5-سر شام وقتی دوربین دادلی را نشان می دهد که در حال دیدن یک برنامه ی تلویزیونی است از تلویزیون تصویر یک مرد و زن را می بینیم که زن یک چیزی مثل لیوان در دست گرفته.در صحنه ی بعدی تلویزیون دوباره همان تصویر زن و مرد و لیوان را نشان می دهد.

6-وقتی هری در مقابل اتوبوس شوالیه روی زمین می افتد یک طرف تی شرت اش کمی بالا رفته ولی وقتی دوربین دوباره نشان می دهد هر دوطرف تی شرت اش کملا پایین است.

 

فعلا همین ها بسه  اگه باور ندارید برید و یک بار دیگر فیلم را ببنید

نظرات 1 + ارسال نظر
امین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.وبلاگ من با مطلب(( بی قراری و دلتنگی)) به روز شد.خوشحال میشم با ارائه نظر خود باعث دلگرمی اینجانب گردیده.
www.samin.mihanblog.com

دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده
دلم خیلی تنگ شده

با تشکر:سید امین زاهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد